Zobacz poprzedni temat | Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prosiaczek
Administrator
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 20:47, 03 Maj 2008 Temat postu: REGULAMIN |
|
|
I. REGULAMIN
1. Na forum obowiązuje zakaz umieszczania zdjęć powszechnie uznanych za obraźliwe. Zabronione jest też udostępnianie linków do stron o tematyce masakrycznej (także zdjęć i filmów), nawet z adekwatnym ostrzeżeniem. Osoba umieszczająca takie materiały lub adresy do nich będzie otrzymywała ostrzeżenia (3 ostrzeżenia = zakaz pisania na Forum).
2. Zakaz umieszczania tego samego postu w kilku działach forum
3. Tematy niezgodne z tematyką danego działu będą przenoszone do odpowiadających tematyce, zamykane, lub całkowicie usuwane.
4. Tematy zdublowane (o tej samej tematyce) będą kasowane. 5. Posty bezsensowne lub bardzo odbiegające od tematu będą usuwane.
6. Treść tematu powinna świadczyć o jego zawartości. W przeciwnym wypadku patrz pkt 3.
7. Moderatorzy i Administrator mają prawo do usunięcia postu, który obraża w jakiś sposób innych użytkowników.
8. W ekstremalnych przypadkach dostęp do forum będzie zablokowany (ban).
9. Sygnatura nie może zawierać więcej niż jednej grafiki oraz ma mieć "przyzwoitą" dlugość (wielkość).
10. Zakaz prowadzenia prywatnych wojen.
11. Zwalczane będą wszelkie przejawy chamstwa.
12. Użytkownik nie może używać takiego samego avatara jak Administrator lub Moderatorzy.
13. Zakaz używania przekleństw i wulgaryzmów (takie słowa można zastąpić ***).
14. Uwagi o błędach ortograficznych czy interpunkcyjnych, oraz wszelkie słowne utarczki załatwia się prywatnymi wiadomościami (PW).
15. Zakaz stawiania ultimatum Administratorowi i Moderatorowi pod groźbą blokady dostępu do Forum.
16. Moderatorzy i Administrator mają prawo do zamknięcia tematu w przypadku gdy jego autor dowiedział się tego, czego chciał lub dyskusja odbiega od początkowych założeń (tzw OT).
17. Zabrania się aktywnego używania dwóch lub więcej kont przez jedną osobę lub specjalnego zakładania kolejnego konta, aby uniknąć nadzoru.
18. W razie pytań użytkownik kontaktuję się najpierw z Moderatorem danego działu, a dopiero później (w razie nieotrzymania odpowiedzi /nie jej braku/) z Administratorem. Administrator nie odpowiada na pytania, które powinny być kierowane do moderatora danego działu.
19. Niedozwolone jest zwracanie uwagi innym użytkownikom, że złamali regulamin (oczywiście mowa o poście jedynie z taką treścią, jako dodatek jest to dozwolone).
20. Nie bedziemy tolerowac analfabetyzmu. Nie chodzi tu o czepianie się ort'ów, lecz skrajne przypadki. Post ma być w miarę czytelny i zrozumialy.
II. BAN
1. Zablokowanie dostępu do forum odbywa się poprzez nałożenie bana na nick, IP lub jedno i drugie.
2. Osoba, która ma bana nie może przeglądać Forum.
3. O zablokowaniu dostępu dla użytkownika decyduje Administrator po ewentualnej konsultacji z Moderatorami.
4. Po otrzymaniu bana osoba ma 3 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji w przypadku gdy zaszło jakieś nieporozumienie. Po tym czasie ban jest ostateczny i nie podlega dyskusji ani tym bardziej negocjacji ze strony innych użytkowników.
5. Osoba, która po raz trzeci złamie regulamin zostaje wyrzucona z Forum.
III. ADMINISTRATOR i MODERATORZY
1. Administrator ma prawo zmienić regulamin.
2. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane posty na forum.
3. Administrator nadzoruje działanie Forum i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat.
4. Moderatorzy zastępują administratora w kierowaniu forum i odpowiadaniu na wszystkie pytania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
|
|
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|